سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیده دوست از [دیدن] عیب های محبوب، نابیناو گوشش از [شنیدن] زشتیِ نقص هایش ناشنواست . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 86 اسفند 6 , ساعت 8:0 صبح
< language=Java1.2>
function printpage() {
window.print();
}
 

مصاحبه - سیاسی
شماره : 8611280530
28/11/86 - 16:53



طوسی در گفتگو با فارس:

صهیونیست‌ها به دنبال منحرف کردن افکار عمومی از ترور شهید مغنیه هستند

خبرگزاری فارس: دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تاکید کرد: هدف رسانه‌های صهیونیستی از توهین به پیامبر، منحرف کردن افکار عمومی جهان از ترور ناجوانمردانه و وحشیانه شهید عماد مغنیه است.

مهدی طوسی دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به ترور شهید عماد مغنیه از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان اظهار داشت: بر اساس قواعد بین‌المللی به یک فرمانده نظامی که از کشور خود دفاع می‌کند لفظ تروریست اطلاق نمی‌گردد و بر اساس همین عرف بین‌الملل کشتن چنین فردی خارج از جبهه‌های نبرد، ترور محسوب می‌گردد.
وی افزود: خواست ما از مجامع بین‌المللی و مدعیان دفاع از حقوق بشر این است که اگر غیر از نکته ذکر شده را قبول دارند آن را شفاف اعلام کنند تا جهان اسلام نیز تکلیف خود با تروریست‌های حقیقی بداند.
دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه معتقدیم شهید مغنیه به عنوان یک مسلمان مبارز در چارچوب قوانین بین‌المللی از کشور خود دفاع می‌کرد، گفت: جهان اسلام به برکت خون این فرمانده بزرگ حزب‌الله لبنان در پس تبلیغات رسانه‌های جهان که زیر سیطره و قلمرو صهیونیسم کار می‌کنند، متوجه تروریسم واقعی در جهان شدند.
طوسی در ادامه تاکید کرد: نکته‌ای که در حال حاضر بایستی مسلمانان جهان بدان واقف باشند، این است که همین شبکه‌های رسانه‌ای صهیونیستی در یک خدعه و فریب جدید، با توهین به پیامبر در شبکه تلویزیونی فاکس نیوز که مستقیماً زیر نظر پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، اداره می‌شود، قصد دارند افکار عمومی مسلمانان را از مسیر ترور شهید مغنیه منحرف کنند.
انتهای پیام/ی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ