سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از ستم بپرهیزید که دلهایتان را ویران می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 86 اسفند 5 , ساعت 11:43 صبح

در پی پیروزی هسته ای ایران صورت گرفت

پیام تبریک رئیس‌جمهور به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران

خبرگزاری فارس: در پی پیروزی هسته‌ای ملت، رئیس‌جمهور پیام تبریک به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران ارسال کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد رئیس‌جمهوری اسلامی در پی پیروزی هسته‌ای ملت ایران در پیامی پیروزی تاریخی ملت شریف ایران در بزرگترین رویارویی سیاسی با قدرت های سلطه گر پس از پیروزی انقلاب اسلامی در موضوع مهم هسته‌ای را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم انقلابی و شجاع ایران اسلامی تبریک گفت.
در متن پیام محمود احمدی‌نژاد آمده است:«بسم الله الرحمن الرحیم،اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه، مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، سلام علیکم،
پیروزی تاریخی ملت شریف ایران در بزرگترین رویارویی سیاسی با قدرت‌های سلطه‌گر پس از پیروزی انقلاب اسلامی در موضوع مهم هسته‌ای را به حضرت ولی عصر(عج)، حضرتعالی، ملت انقلابی و شجاع تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
مستحضرید که این پیروزی مرهون همدلی و ایستادگی ملت مومن، فداکار و تمدن‌ساز ایران تحت ارشادات جنابعالی و عنایات خاصه امام زمان(عج) است.
اینجانب صمیمانه از هدایت‌ها و حمایت‌های حضرتعالی،‌ تلاش بی‌وقفه دانشمندان و متخصصان، مجاهدت گسترده دست‌اندرکاران دیپلماسی، فداکاری مجموعه خادمین ملت در دولت جمهوری اسلامی و هوشمندی، اعتماد به نفس و مقاومت قهرمانانه ملت بزرگ ایران سپاسگزارم و اطمینان می‌دهم که ملت عزیز و فرزندان انقلابی شما در دولت جمهوری اسلامی همچنان مصمم و متحد و بدون توجه به هیاهوی بداندیشان در دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و تا تحقق کامل همه آنها ایستاده‌اند.
ملت هر روز با نشاط‌تر، با انگیزه‌تر و مستحکم‌تر در همه میدان‌های علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، حضوری سرنوشت‌ساز خواهند داشت.
از خدای متعال طول عمر همراه با سلامت برای جنابعالی و عزت و پیشرفت برای ملت ستودنی ایران عزیز مسألت دارم.
انتهای پیام/

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ